“
2023 måste du skapa content eller så finns du inte.
Korkortssidan.se byggde vi i WordPress och satte stora krav på funktionalitet och prestanda. 100 000 medlemmar och 55 000 prenumeranter på nyhetsbrev.
– Besökaren kan bli medlem.
– Innehåll på hemsidan är exklusivt för betalande medlemmar.
– Medlemmar kan studera kurser & återgå till där de var senast.
– Medlemmar kan studera prov som quiz och bli godkända/underkända
– Sociala funktioner där medlemmen har en egen profil, kan skicka meddelanden till andra medlemmar, skriva på en feed, forum, grupper och mycket mer.
– Klarna & Swish integrerat med prenumerationsfunktionalitet (återkommande betalningar)
– Avancerad videospelare för medlemmar där de kan återgå där de slutade titta senast, titta “picture in picture” samt statistik över videotittande.
– E-handel för fysiska produkter samt tidsbokning av tjänster på plats.
– Avancerade formulär där besökaren kan skicka förfrågningar efter tjänstebehov och få svar från aktörer som får leads.
– Avancerad & automatiserad e-postmarknadsföring som bygger på medlemmens kundresa.
– Mycket mer..
40 000 prenumeranter som genererar 120 000 visningar och 9 000 visningstimmar i månaden. Totalt 5 miljoner visningar sedan starten 2019.
– Strategi för YouTube-kanalen
– Contentstrategi för programkoncept och idegenerering
– Manusarbete för hook, innehåll och call to actions
– Filmning med bra ljud, ljud och bild
– Redigering i Final Cut Pro
– Publicering på YouTube
– Titel, thumbnail, cards, end screen, YouTube-SEO, beskrívning med relevanta länkar
– Efterarbete med videos i sociala medier
– Repurpose-redigering och publicering på Instagram, TikTok samt Shorts
– Efteranalysarbete för att förbättra retention
60 000 – 100 000 streams per månad av podcasten Körkortsljudboken på alla plattformar.
– Manusarbete
– Inspelning
– Distribuering
– Grafisk formgivning
– Marknadsföring
18 000 följare på Instagram & 50 000 på TikTok med superengagerade följare av innehållet.
– Strategiarbete för differentiering och positionering
– Contentskapande av video och bilder
– Publicering och schemaläggning
– Call to actions
– Uppföljning performance